2013. szeptember 1., vasárnap

40 cm 35 gr 19cm széles tresszelt haj 100% európai - Jelenlegi ára: 4 290 Ft

40 cm 35 gramm 19 cm széles tresszelt haj garantáltan 100% európai
európai, nem orosz haj!
Erika Cosmeticsben( Budapest, Jászai Mari tér környéki szalon) vásároltam ezt a hajat, sajnos nem natúr már, mert befestettem amikor még hordtam, ezért a színe most a legsötétebb barna. Ahogy a képen is látható, egy nagyon dús, tömör hajvégű, vastag szálú hajról van szó, 1 sor, de az dupla, bőven elég arra, hogy egy tépett hajat vagy akár egy tömör hajat hosszabbítson/dúsítson. Ehhez már nem kell venned semmilyen plusz sort, mert nagyon dús, tehát ha megveszed, akkor a hajhosszabbításod le van tudva! Sajnos én "kinőttem". ezért nem tudom már hordani, ezért válok meg tőle.
A haj egyensíthető, göndöríthető, festhető, alapból nem egy 100%-ig egyenes haj, inkább enyhén hullámos.
Nézd meg a képeket, magukért beszélnek! Ebből már vágnod sem kell, a vége nem 1-2 szál!
Előre utalás esetén ajánlottan, simán( saját felelősségre, előre értékeléssel), elsőbbséggel is postázom.
Villámárban benne van az ajánlott posta
Személyes átvétel, illetve postai utánvétel sajnos nem lehetséges.



Jelenlegi ára: 4 290 Ft

Az aukció vége: 2013-09-19 20:03
. 40 cm 35 gr 19cm széles tresszelt haj 100% európai - Jelenlegi ára: 4 290 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése